Friday, December 25, 2009

Δέκα πράγματα που έχω βαρεθεί να κάνω τα Χριστούγενα

1) Διακοπές στο Άσπεν
2) Ψώνια στο Ντουμπάι
3) Χορό βαλς στην Αυστρία
4) Πρωινό στο Ριτζ του Λονδίνου
5) Αμέτρητη ποσότητα σαμπάνιας Κριστάλ στο πάρτυ του Ντόναλντ Τραμπ
6) Μπάνιο στα καταπράσινα νερά του νησιού του Ρίτσαρντ Μπράνσον(σ'ευχαριστώ Ριτς)
7) Πέρα δώθε με το ιδιωτικό λίαρ τζετ μου
8) Δείπνο με τον Μπραντ Πιτ(πριν το μούσι)
9) Δώρα που συμπεριλαμβάνουν σμαράγδια και ρουμπίνια(είμαι μελαχροινή με ωχρή επιδερμίδα και το μόνο χρώμα που μου πάει είναι αυτό του διαμαντιού)
10) Τα λαμπάκια αλά Λας Βέγκας του Κυρ Αποστόλη από απέναντι(σιχτίρ)

15 comments:

b|a|s|n\i/a said...

ένα πράγμα να μην βαρεθείτε ποτέ να κάνετε. να χαμογελάτε αληθινά στις όποιες δύσκολες στιγμές και να ξεκαρδίζεστε από ευτυχία κάθε στιγμή.
χρόνια σας πολλά καλά πάντα με υγεία και την ομορφιά και την ευτυχία του κόσμου όλου.
καλά σας χριστούγεννα!

Valisia said...

@b|a|s|n\i/a:Α!Οι φίλοι μου έχουν να το λένε:είμαι αναίσθητη σε ό,ποια δυσκολία(ή τουλάχιστον έτσι κάνω τους άλλους να πιστεύουν με απόλυτη επιτυχία).
Το χαμόγελο είναι το βραχιόλι στο χέρι μου.Με αυτό υπερπηδάω κάθε εμπόδιο.Ακόμα και τώρα που στην δουλειά θα σφίξουν τα ζωνάρια είμαι ετοιμοπόλεμη.
Σας ευχαριστώ για τις ευχές.Ανταποδίδω με πολλές κουταλιές υγείας αλλά κι ευτυχίας σε όση ποσότητα επιθυμείτε.
Καλά Χριστούγενα!

mahler76 said...

καλά δείπνο με τον Μπράντ Πίτ κι εγώ θα το βαριόμουνα. Κρεβάτι όμως ποτέ!!!

Χαχαχαχα καλά Χριστούγεννα!!!

katrine said...

Πως σε άφησε ο Ντοναλντ να του φύγεις Val??? Δε πάει καλά ο άνθρωπος!!

Αυτά τα λαμπάκια του κυρ Αποστόλη ,φώναξε με να του τα ρίξουμε γιατί και μένα με εκνευρίζουν!!

Χρόνια πολλά γλυκύτερα από ποτέ

Σελιτσάνος said...

Μα τι θέλετε δηλαδή;!Μ'αυτά που διαβάζω μου ανάψαν τα λαμπάκια!

Αποστόλης.

koulpa said...

xaxaxaxa καλά.. κάμε αυτά που δεν βαρέθηκες ακόμα.. εκτως του τελευταίου βέβαια που δύσκολα του ξεφευγεις.. :):)
καλές γιορτές :):)

δεσποιναριον said...

Ε ναι βρε παιδακι μου, καθε χρονο τα ιδια και τα ιδια, πηγαινε καμια βολτα μεχρι το αεροδρομιο να αλλαξεις τον αερα σου. Χρονια Πολλα.

Μανος said...

Να σου πω τα 1 έως 9 ψιλοπαλεύονται (με το ζόρι), αλλά το 10 με τίποτα.

Εδώ πιο κάτω είναι ένα διαμέρισμα που έχουν βάλει στο μπαλκόνι ένα τεράστιο κόκκινο άστρο. Με το που βλέπω απέναντι όταν στρίβω στο δρόμο, νομίζω ότι φτάνω στο άνδρο της κολάσεως!

Vrakas Kostas said...

Δεν ξερεις ποσο τυχερος νιωθω,
που βρισκομαι εκτος..λιστας σου!

Υγ..Και γενικα που περασαν τα Χριστουγεννα!

Talisker said...

Τι να σε κανω που εισαι μακρια Val!
Παντως αν σκασει στο αεροδρομιο σταρ χολυγουντιανων προδιαγραφων ακριβως στις 12 και σε παρασυρει σε εναν χορο κι ενα φιλι κατω απο το γκι

εγω θα τον εχω στειλει ...

-μετα μπορεις να με σκοτωσεις!!:::))))))

φιλια πολλα χρονια πολλα !

katrine said...

Κοίτα όλοι είμαστε εδώ και τελικά εσύ λείπεις!!
Τι όμορφο σε παρέσυρε και ονειρεμένο??

Καλή χρονιά να έχεις χρόνια πολλά Val και από σένα περιμένω μόνο επιτυχία.ΜΟΝΟ.

υγ: Σάββατο 10 30 η πτήση. Βάλε χεράκι να μην έχουμε καθυστερήσεις ,ναι??

koulpa said...

xaxa συμφωνώ με τη katrine.. δε θα τα επαναλάβω.. :):)
καλη χρονιά να έχουμε :):)

island said...

Ψιτ... θα με κάνετε να ταχθώ υπέρ του κυρίου Σελιτσάνου και συνήθως δεν το κάνω αυτό.

Καλή χρονιά να έχετε.

Radio Marconi said...

Γράφω ένα σχόλιο για να φύγει ο γρουσούζικος αριθμός 13!!!

Καλή χρονιά!!!

PS. Τα ρουμπίνια τα παραλάβατε?

katrine said...

Val, Val ακούς ομορφοκόριτσο!!!

Μήπως σε βρήκε ο George C??

Ax πως ζηλέυω!!!